Шановні споживачі!
17:30, 09 Листопада, 2020

Довгоочікуваний початок опалювального сезону нарешті відбувся!
Кожен мешканець нашої громади по-різному ставиться до включення опалення в жовтні місяці, тож маємо роз’яснити деякі моменти щодо нарахувань за надану послугу централізованого теплопостачання.
Так, опалення з’явилось одночасно не у всіх домівках, що пов’язано з певними технічними моментами процедури запуску системи теплопостачання. Зокрема, з існуючих теплових мереж на початку подачі тепла необхідно випустити все повітря, інакше неможливо вирівняти одночасну подачу теплоносія до кожної квартири в повному обсязі. Це повинні мати на увазі мешканці останніх поверхів багатоповерхівок та відповідально і з розумінням ставитись до обов’язку спустити повітря. На жаль, на даний час не всі своєчасно це роблять, внаслідок чого виникають конфлікти та непорозуміння між мешканцями та надходять численні скарги до КП «ЖУК», КП «Теплоенерго», голів ОСББ та інших обслуговуючих підприємств міста.
Між тим, заради появи належного опалення в кожній оселі КП «Теплоенерго» працює цілодобово, витрачає енергоресурси, що в наш час є дуже недешево не лише для споживачів, а й для комунальних підприємств.
Стосовно найчастішої претензії, що зараз виказується мешканцями, до помешкань котрих тепло з тих чи інших причин почало надходити з запізненням – «чому мені нарахували за жовтень при холодних батареях!». Майже всі будинки на сьогодні обладнані лічильниками тепла, й нарахування за нього виконуються виключно па підставі їх показань. Однак початок цього опалювального сезону відбувся надто пізно для того, щоб можна було, як вимагає того діюче законодавство, зняти фактичні покази лічильників станом на 23:59 3 1 жовтня 2020 року. Така можливість була лише на півтора десятка будинків, де покази автоматично передаються в систему дистанційного обліку. З іншого боку, за діючим з початку року законодавством, КП «Теплоенерго» має звітувати щоденно за спожитий газ для виробництва тепла, і вимушене робити нарахування за вироблене тепло навіть за 1-2 дні, навіть розуміючи, що багато абонентів його отримало не в належному обсязі.
Але найголовніше не в цьому. Оскільки підприємство в листопаді вже працюватиме в нормальному робочому режимі, покази на кінець листопада будуть враховані належним чином, як звичайно. А це означає, що ВСІ абоненти отримають рахунки лише за фактично спожите тепло, і ні копійки більше. Для нарахування за жовтень підприємство з вищевказаних причин було вимушене вдатись до визначення показників лічильників розрахунковим шляхом, але по закінченні листопада всі показники будуть вже фактичними, і нарахування за обидва місяці відповідатимуть фактичному споживанню за цей період. Якщо якийсь будинок обігрівався з
запізненням, не так чи інакше покаже лічильник, і нарахування за підсумком двох місяців будуть враховувати цю обставину.
Хочете приклад? Будь ласка. Покази лічильника певного будинку на початок опалювального сезону дорівнювали 1406,42 Г'кал. КП «Теплоенерго», за відповідною процедурою, опираючись на обсяги споживання цим будинком в попередньому опалювальному сезоні й враховуючи фактичну зовнішню температуру 30-3 1 жовтня, визначило, що за такі 2 дні лічильник показав би приріст на 1,78 Гкал, тобто його очікувані покази на кінець 31 жовтня дорівнюють 1406,42+1,78=1408,2 Гкал. Мешканцям будинку в цілому нараховано відповідно 1,78*2090,18=3720,52 грн., що при сумарній опалюваній площі будинку в 2615 кв.м означає, що квартирі площею 49,8 кв.м нараховано за жовтень 70,85 гри. В кінці листопада підприємство зніме фактичні покази лічильника, які дорівнюватимуть 1469,92 Гкал. Споживання тепла за листопад буде визначено в розмірі 1469,92-1408,2=61,72 Гкал, де 1408,2 – покази, які були визначені розрахунково і взяті тепер в якості початкових. Інакше кажучи, з початку сезону будинку буде нараховано лише за фактичне споживання: 61,72+1,78 = 1469,92-1406,42.
Дякуємо за розуміння!
Ми – одна громада, ми разом подолаємо всі труднощі, якщо будемо взаємно ввічливими та небайдужими один до одного!