Укладання договорів
КП «Теплоенерго»: Контроль якості надання послуги з постачання теплової енергії
Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуги з постачання теплової енергії регламентований ст.ст. 27-28 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 №2189-VIII, пп. 54-58 Правил надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 830, Порядком проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 №1145.
Для проведення перевірки відповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання послуги з постачання теплової енергії (на даний час між КП «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області, як виконавцем послуги, та споживачами діють Індивідуальний договір, що є публічним договором приєднання, та Колективний договір), споживач звертається до виконавця послуги в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання послуги, з претензією про невідповідність кількісних та/або якісних показників послуги.
У зверненні обов’язково зазначається прізвище, ім’я та по батькові, місце фактичного проживання споживача. Звернення споживача обов’язково реєструється виконавцем послуги в журналі реєстрації заявок споживачів.
Виконавець послуги зобов’язаний на вимогу споживача надати в усній формі особисто, за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена в договорі про надання послуги, інформацію про прізвище, ім’я та по батькові, посаду особи, яка прийняла звернення, його реєстраційний номер та час прийняття.
У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з постачання теплової енергії, що надається у багатоквартирному будинку на підставі індивідуальних договорів, виклик виконавця для перевірки кількості та якості наданої послуги, підписання акта-претензії, відібрання проб здійснюються співвласником – стороною договору або його представником.
На вимогу співвласника – сторони договору в перевірці кількості та якості наданої послуги з постачання теплової енергії беруть участь представник ОСББ або управитель, якщо управління багатоквартирним будинком здійснює відповідно ОСББ або управитель, які в такому разі також підписують акт-претензію.
У разі неприбуття представника ОСББ або управителя на вимогу співвласника для участі в перевірці кількості та якості наданої послуги з постачання теплової енергії в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію така відмова не є перешкодою для проведення перевірки кількості та якості наданої послуги та/або підписання акта-претензії. Інформація про відмову зазначається в акті-претензії.
У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з постачання теплової енергії, що надається у багатоквартирному будинку на підставі колективного договору про надання послуги з постачання теплової енергії, укладеного між виконавцем таких послуг та управителем або іншою уповноваженою співвласником особою, виклик виконавця для перевірки кількості та якості наданих послуг, підписання акта-претензії, відібрання проб здійснюються таким управителем або іншою уповноваженою співвласником особою. Співвласники або представники об’єднання співвласників багатоквартирного будинку беруть участь у перевірці за бажанням.
За письмовою заявою співвласника управитель у всіх випадках має право діяти від його імені та в інтересах співвласника у відносинах з виконавцями комунальних послуг. У такому разі застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення.
Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.
За результатами перевірки якості надання послуги складається акт-претензія. (активне посилання на форму відповідно до Порядку № 1145)
У разі встановлення під час перевірки фактів невідповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання послуги, в акті-претензії зазначаються дата і час проведення перевірки, виявлені факти невідповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, інформація про дату початку зниження якості відповідної послуги.
Якщо під час перевірки факти невідповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання послуг, не підтверджено, в акті-претензії зазначається інформація про відсутність фактів невідповідності послуги з постачання теплової енергії.
В акті-претензії зазначаються також виявлені під час його складання додаткові факти невідповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг.
У разі коли за результатами проведення перевірки споживач та виконавець послуги не дійшли згоди щодо наявності (відсутності) факту невідповідності якості надання послуги з постачання теплової енергії умовам або параметрам, передбаченим договором про надання такої послуги, та/або причин виникнення таких порушень або невідповідності, акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною.
Результати перевірки якості надання послуги з постачання теплової енергії можуть бути оскаржені в судовому порядку.
У разі неприбуття виконавця послуги в установлений строк або необґрунтованої відмови виконавця підписати акт-претензію такий акт підписується споживачем та не менш як двома споживачами, які проживають у сусідніх квартирах, і надсилається виконавцю послуги рекомендованим листом.
Виконавець послуги протягом п’яти робочих днів з дня отримання акта-претензії вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених у ньому, або видає (надсилає) споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.
У разі ненадання виконавцем послуги відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем. Виконавець послуги зобов’язаний повідомити у десятиденний строк споживачеві про вжиті за результатами задоволення його претензії заходи.
Дата, з якої вважається, що послуга з постачання теплової енергії надається з порушенням вимог до їх якості, зазначається в акті-претензії. Період порушення якості надання поcлуги з постачання теплової енергії вважається припиненим з дати встановлення факту відновлення надання виконавцем послуги надання послуги належної якості та/або доведення інформації про це виконавцем послуги до відома споживача у спосіб, визначений договором про надання відповідних послуг, чи за погодженням із споживачем.
Відповідно до умов діючих на даний час між КП «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області, як виконавцем послуги, та споживачами договорів про надання послуги з постачання теплової енергії: Індивідуального договору, що є публічним договором приєднання, та Колективного договору,- контроль якісних та кількісних характеристик послуги здійснюється за показаннями вузла (вузлів) комерційного обліку теплової енергії та іншими засобами вимірювальної техніки на межі інженерних мереж постачання послуги виконавця (після елеваторного вузла) та внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку.
КП «Лозоваводосервис»
м. Лозова, м-н 1 буд. 17, каб. 1, тел. (05745) 9-00-55.
Понеділок | з 08:00 до 12:00 |
Вівторок | з 08:00 до 12:00 |
Середа | з 13:00 до 16:00 |
Четвер | з 08:00 до 12:00 |
П’ятниця | прийому немає |
Оформлення довідок до нотаріусу
м. Лозова, м-н 1 буд. 17, каб. 4
Понеділок-п’ятниця з 13:00 до 16:00
КП «Тепловодосервис»
Укладання договору про надання послуг з водопостачання та водовідведення
Для укладання або переукладання договору необхідно звернутися власнику/співвласнику або повнолітнім членам сім'ї, які зареєстровані в квартирі, до відділу збуту підприємства, яке знаходиться за адресою: смт. Краснопавлівка, Мікрорайон, буд. 16.
Перелік документів, необхідний для укладення договору про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (копії та оригінали наступних документів які потрібно мати при собі):
- паспорт власника;
- ідентифікаційний код;
- довідка про склад сім ї;
- фото лічильника води.
Внесення змін до особового рахунку.
Для внесення змін до особового рахунку необхідно мати копію документу, що підтверджує настання зміни, наприклад:
- довідка про склад сім’ї;
- договір купівлі-продажу житла;
- документ дарування;
- документ про спадщину;
- свідоцтво про шлюб;
- свідоцтво про народження дитини;
- свідоцтво про смерть.
Телефон для довідок: 050-370-11-81.