Теплоэнерго

Історія

На підставі рішення №258 Харківського облвиконкому від 26 квітня 1976 року був організований Лозівський теплофікаційний район Харківського обласного підприємства теплових мереж, який почав функціонувати з 1 квітня 1977 року.

На час створення теплового району було 2 вугільні котельні, які виробляли та постачали тепло місту.

В 1981 році Лозівський теплофікаційний район був реорганізований в Лозівське міжрайонне підприємство теплових мереж.

В підприємство ввійшли котельні міста Лозова: 38 Гв. Дивізія, Муранова,63, Лозовського,78, Володарського,2, Правди,4, Леніна, котельні Лозівського району: с. Смирнівка, с. Чернігівське, с. Єлизаветівка, котельні Близнюківського району: Комсомольська,38, В.Складнєвой, Старостіна, Радянська, Калініна, Жовтнева, с. Уплатне, КСП «Комсомолець» В 1983 році була прийнята котельня 2-го Підйому с. Краснопавлівка, в 1985 році кот. Біостанції, Червоногвардійська,5, Урицького, в 1986 році кот. ЦРБ і ПНІ, в 1987 році кот. Червонопартизанська,43, в 1989 році котельня Лозовського,81, Василькова, в 1991 році котельня м-ну с. Краснопавлівка, в 1993 році кот. с. Миколаївка. В 1994 році були прийняті теплові мережі ЛКМЗ, в 1998 році кот. с. Орілька, в 1999 році кот. с. Панютине, вул. Стахановська. В 2000 році була прийнята котельня ЛКМЗ, в 2001 році кот. МСЧ, побудовані 2 топочних, на базі ТРП №10 побудована котельня 6-го мікрорайону, яка постачає тепло та гарячу воду на мікрорайони № 1,6,9. В 2001 році підприємство експлуатувало вже 36 котелень, які виробляли близько 500 тис. Гкал на рік і постачали тепло місту Лозова, Лозівському і Близнюківському районам., було установлено 112 котлів, протяжність теплових мереж складала 102 км, на підприємстві працювало 634 чол.

В 2005 році Лозівське підприємство теплових мереж реорганізоване в комунальне підприємство «Теплові мережі» Лозівської міської ради Харківської області. Підприємством експлуатувалося 18 котелень, які виробляли 264 тис. Гкал на рік. В експлуатації перебувало 60 котлів, протяжність теплових мереж складала 82 км.

КП « Теплоенерго» створене у відповідності до діючого законодавства України Рішенням ХХХ сесії VI скликання №597 від 23 березня 2012 року.

Керівництво

Керівники підприємства:

  • Зміївський Іван Макарович – директор Лозівського міжрайонного підприємства теплових мереж (1976 – 1986 р.р.);
  • Глоба Леонід Миколайович – директор Лозівського міжрайонного підприємства теплових мереж (1986 – 1998 р.р.);
  • Рєзніков Олександр Іванович – директор Лозівського міжрайонного підприємства теплових мереж та Комунального підприємства «Теплові мережі» (1998 – 2011 р.р.);
  • Глоба Леонід Миколайович – директор Комунального підприємства «Теплові мережі» та Комунального підприємства «Теплоенерго» (з 2011 – 2016 р.р.);
  • Березуцький Володимир Іванович – директор Комунального підприємства «Теплоенерго» (з 2016 року).

Ключова інформація

Опалювальна мережа

Централізованим теплопостачанням міста охоплено 89% житлового фонду, решта споживачів опалюється від котелень інших відомств та від індивідуальних джерел. Основним виробником теплової енергії в місті є комунальне підприємство «Теплоенерго» Лозівської міської ради Харківської області, яке експлуатує 16 котелень сумарною продуктивністю 445,85 Гкал/год, 7 теплових пунктів та 58 км теплових мереж у 2-х трубному вимірі. Основна теплова енергія на потреби теплопостачання міста (80%) виробляється на трьох котельнях (Свободи,2, Кіма,23, мікрорайон № 6). Підприємство експлуатує 56 котлів, в тому числі з терміном експлуатації більше 20 років – 24 котла. Котельні обладнані котлами типу КВГ -100, К50/14, НІІСТУ-5, КВГМ-6,5, ТВГ 8М, НІКА 1,25, ФАКЕЛ, АОГВ-50, 100, КТ-75, КОЛВІ з широким діапазоном теплопродуктивності (від 0,1 до 100 Гкал/год).

Теплові мережі виконані переважно традиційним методом, в непрохідних каналах, надземно, на естакаді із сталевих труб. З 2009 року підприємство активно впроваджує заміну старої теплоізоляції на сучасну з пінополістиролу.

На підприємстві працює 427 висококваліфікованих спеціалістів, які виконують роботи по експлуатації , ремонту та технічному обслуговуванню котелень, теплових мереж, обладнання КІП і А, проводять наладку котлів та теплових мереж. З 1квітня 2011 року КП « Теплоенерго» почало по договору з КП « ЖУК» виконувати поточний ремонт та технічне обслуговування внутрішньо будинкових систем опалення житлових будинків.

Контроль якості опалення

Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг регламентований пп. 33-39 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року № 630.

У разі неналежного надання або ненадання послуг підприємством споживач повідомляє про це підприємство в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником підприємства у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

Представник підприємства, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання підприємством факту неналежного надання або ненадання послуг.

Представник підприємства, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з підприємством точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник підприємства повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і підприємство визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником підприємства, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником підприємства . Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та підприємства.

У разі неприбуття представника підприємства в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Акт-претензія реєструється уповноваженими особами підприємства у журналі реєстрації актів-претензій. Підприємство зобов'язане розглянути такий акт-претензію і повідомити в установлений договором строк споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку підприємством відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.