Оновлена інформація про відключення боржників від централізованої системи водовідведення

Facebook icon
Twitter icon
Viber icon
Telegram icon
Оновлена інформація про відключення боржників від централізованої системи водовідведення

Оновлена інформація про відключення боржників від централізованої системи водовідведення

З метою підвищення платіжної дисципліни населення міста працівниками КП «Житлова управляюча компанія» Лозівської міської ради вживаються усі, передбачені Законодавством заходи.

Продовжується робота по всім верстам населення розділених на категорії в залежності від платіжної дисципліни. До кожної з категорій приймаються наступні дії:

«Улюблені» (борг не більше 1-го місяця)

  • провадиться моніторинг з абонентами.

«Ледачі» (борг не більше 2-3 місяців)

  • контролери абонентного відділу підприємства провадять бесіди про необхідність своєчасної сплати за комунальні послуги;
  • виявлення причин якими боржник мотивує несплату боргу та надається допомога в межах компетенції підприємства.

«Забудькуваті» (борг 3-6 місяців)

  • контролери абонентного відділу підприємства провадять бесіди про необхідність щомісячної сплати за комунальні послуги;
  • в ході бесіди та опитування встановлюються причини, якими споживач мотивує несвоєчасну сплату поточних платежів. Виконується аналіз їх та, в межах компетенції, надається допомога (консультації про надання необхідних документів для перерахунку, оформлення субсидії та державної допомоги).

«Вперті» (борг 6-12 місяців)

  • контролери абонентного відділу підприємства провадять бесіди про необхідність щомісячної сплати за комунальні послуги;
  • в ході бесіди та опитування встановлюються причини, якими споживач мотивує несвоєчасну сплату поточних платежів. Виконується аналіз їх та, в межах компетенції, надається допомога (консультації про надання необхідних документів для перерахунку, оформлення субсидії та державної допомоги);
  • вкладаються договори - реструктуризації або заяви – зобов’язання на погашення заборгованості;
  • оформлення та подача в суд документів на суд;
  • застосовується система «Автодозвін».

«Злісні» (борг більш ніж12 місяців)

До даної категорії належать абоненти, які не мешкають в квартирах більше ніж 5 років та споживачі, які в більшості випадків не реагують на бесіди про необхідність своєчасної оплати за комунальні послуги, тому до них приймаються більш жорстокі міри:

  • вручаються досудові попередження про оформлення документів на суд та попередження про відключення від системи каналізації;
  • з абонентами що відреагували на попередження укладаються договори-реструктуризації, після чого рекомендується встановити лічильник холодної води та оформити субсидію або державну компенсацію;
  • в разі ігнорування попереджень юридичним відділом оформлюються документи на стягнення заборгованості в судовому порядку.

Дана категорія в 2014 році, після ретельного аналізу та проведеної роботи поділена на «злісні» та «злісні свідомі», які щомісячно сплачують борги та поточні нарахування.

«Безнадійні» (оплати немає взагалі)

В даній категорії в більшості випадків – покинуті квартири, мешканці квартир ведуть аморальний спосіб життя або багатодітні сім’ї.

До багатодітних сімей наше підприємство намагається ставитись з розумінням, але в разі, якщо в сім’ї вкотре не реагують на бесіди, попередження, пропозицію оформлення субсидії або державної компенсації все ж таки юридичний відділ оформляє документи до суду. Така ж ситуація з абонентами, які ведуть аморальний спосіб життя. Навіть після отримання рішення суду стягнути борги не має можливості, так як такі особи ніде не працюють та не мають ліквідного майна.

Щомісяця контролерами нашого підприємства, за якими закріплені будинки міста та поділені на 12 ділянок, розносяться квитанції на оплату комунальних платежів – 15 370 шт. – житловий масив та 10 686 шт. приватний сектор;

  • щомісячно розносяться та вручаються абонентам-боржникам досудові попередження, попередження про невиконання договорів реструктуризації та попередження на відключення від централізованої системи каналізації;
  • з боржниками вкладаються договори на погашення боргів з комунальних послуг;
  • подаються до суду позови щодо стягнення заборгованості з боржника;
  • з фахівцями ВДВС здійснюються спільні виходи за адресами боржників для опису майна.

Продовжується щоденне відключення боржників від централізованої системи водовідведення. Було відключено 446 квартир, після сплати заборгованості підключено 91 квартира. Після отримання попередження сплатили повністю заборгованість – 19 абонентів, частково сплатили заборгованість та вклали договір реструктуризації 397 абонентів.

  • опрацьовуються квартири з «0-ю» реєстрацією, а саме, якщо в квартирі мешкають жильці, пропонується встановити лічильник холодної води, якщо абонент тимчасово не проживає – опломбувати вентиль на трубі централізованого водопостачання квартири;
  • сумісно з працівниками УПТЗН та інспекторами КП «ЖУК» проводяться бесіди з абонентами з реєстрацією 5-ти та більше мешканців в квартирі, пропонується встановити лічильники холодної води та оформити субсидію на оплату комунальних послуг;
  • проводиться детальний аналіз боржників з категорій «злісні» та «злісні- свідомі», щодо оформлення субсидій на комунальні послуги, так в січні 2015 року з даної категорії було оформлено субсидій по 370 о/р, а в грудні 2015 року по 1 868 о/р;
  • розроблено попередження, яке вручається мешканцям квартир, в яких проживають квартиранти та не сплачують комунальні послуги. Якщо в найкоротший термін не буде вжито заходів щодо погашення заборгованості, списки квартир будуть передані до Лозівської ОДПІ, щодо незаконного отримання доходу від оренди житла;
  • державні квартири, в яких мешканці не проживають більше 6 місяців та визнані тими що втратили право на користування житлом, після оформлення відповідних документів у судовому порядку, будуть включені до списку вільного житла та передані до Лозівської міської ради для подальшого розподілення;

Також, в боротьбі з неплатниками комунальних послуг застосовується такий метод, як «Автодозвін».